Back to business

Mi s-a reprosat ca am abandonat acest blog. Ca l-am inceput frumos, apoi l-am lasat in parasire. Ca in practica imi contrazic teoriile – “blogul e un instrument de comunicare ce trebuie intretinut zilnic”. Ca in ritmul asta nu voi fi niciodata o bloggeritza de succes. Well… recunosc ca am luat o pauza,dar de azi sunt back to business!

Ce am facut intre timp? Am finalizat niste proiecte si am inceput altele, am intrat pasnic in noul an, fara panica si fara obisnuitele intentii de a schimba lumea cu umarul… si am mai reflectat putin la conditia blogului meu. Rezultatul reflectiilor mele il veti vedea cam intr-o luna. E vorba de ceva schimbari de design si de titlu. Bazarul de impresii s-a vrut o umbrela generoasa, care sa adaposteasca si cugetari din PR si ganduri mai generale. Pentru ca pe parcurs m-am hotarat sa-mi mentin blogul in sfera PR-ului, am horarat sa-i schimb si titlul. Si de data asta sa aleg unul sugestiv, care sa reflecte relatia mea speciala cu PR-ul. Mai multe …la momentul potrivit.